EINDELIJK! We kunnen in ons klasje.
Ons klasje is klaar. Joepie!!!
Door de noodzakelijke verbouwingen was het open gaan van ons klasje niet mogelijk.
Maar het resultaat mag gezien worden.
Nieuwe aparte toiletjes, verzorgingstafel,…
Je kan het resultaat zien op de blog van de juf. Heb je al eens gekeken naar onze blog? Zeker doen!
Hoe doe je dat ?
Klik op "Blog peuterklas - juf Annick".
MAAR natuurlijk kun je onze nieuwe peuterklas ook bezoeken tijdens ons schoolfeest !
Allen welkom op 26 april 2013 van 15.00 uur tot 18.00 uur.
Tot binnenkort !
Geen opmerkingen:
Een reactie posten