22 feb 2013

1 HS-WS: op leeruitstap naar het concertgebouw te Brugge


Vandaag gaan alle leerlingen van het 1ste leerjaar op leeruitstap naar het Concertgebouw te Brugge. Daar mogen de leerlingen deelnemen aan workshops en wonen als slot dan een concertje bij. Na deze muzikale openbaring zal als afsluiter een leerwandeling gemaakt worden in het centrum.  Het beloofd een mooie dag te worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten