Vandaag vierden de leerlingen van 1, 2, 3 en 4 WS samen met de kleutertjes carnaval. Eerst liepen we op de catwalk en toonden we onze mooie kostuums. Daarna dansten we samen met de juffen nog op enkele liedjes. We hadden heel wat plezier.
Hier zie je enkele sfeerfoto's:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten