In de wijkschool daagden maandag 15 december toch enkele kinderen op. We bleven niet stilzitten. We werkten een kleuren- en foto-systeem uit zodat ook de kleuters en anderstalige ouders de weg in onze school gemakkelijk konden vinden. Het was zo veel werk dat we enkel klaar geraakten met het materiaal voor het lager. De volgende keer werken we dit af... Als er een volgende keer komt natuurlijk...
Hier vindt u alvast enkele sfeerfoto's.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten