|
Vandaag was het kinderrechtendag. Kinderen hebben zoveel rechten, daarover leerden en zongen we in de klas en sloten de dag af met pannenkoeken, chocolademelk en een toffe speeltijd. Hier vindt je de link naar het kinderrechtenlied: https://www.youtube.com/watch?v=s9iOcDVABmE
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten