Nieuws, nieuws vanuit De Lork! Heuvelklassen 1ste graad.
De leerlingen hebben deze morgen de Kemmelberg beklommen.
Deze namiddag was er een leuk bosonderzoek en mochten de leerlingen muurklimmen.
Het eten is hier zeer lekker. Vanmiddag kip, om 4u een donut en vanavond spaghetti.
Als slot hebben we kampen gebouwd.
Op naar morgen.
gr.
Pascal
Geen opmerkingen:
Een reactie posten