|
We hadden deze avond een prachtig feest. Onze derde kleuterklas nam afscheid van juf Tine en start op 1 september bij juf Tina.
Dit gebeurde met een prachtig feest, met dans en voordracht, met uitleg van juf Tina en een receptie. Proficiat met jullie diploma.
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten