15 mei 2014

Wandel- en fietszoektocht, je mist het toch niet!!!!

Beste ouders, vergeet je onze wandel- en fietszoektocht niet op zaterdag 24 mei met pizza à volonté. Tal van leerkrachten staken hier hun werk in. Wist je dat we volgend jaar willen starten met tablets bij de kleuters. Hiervoor hebben we ook uw steun nodig en je wilt toch geen schitterende, sportieve, lekkere dag met uw kleine student missen? Vergeet niet vooraf in te schrijven en we spreken af vanaf 13.00 in de hoofdschool. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten