9 mei 2014

Mama-dag

Heb je je hoed aan? Kom maar binnen. Alle mama's werden ontvangen in de kleuterklasjes voor een kleutermassage, een kleutervoorleesmoment of een inkleurles. Had je geen hoed aan dan moest je er vlug eentje knutselen en kon je ook naar binnen. Daarna mochten alle mama's showen op de catwalk, een dansje doen en een bloem zoeken. Wat waren ze fier, en terecht. Als verassing kreeg iedereen nog een gratis ijsje en een koffie. Met hun geschenk gingen alle mama's blij en gelukkig na een geslaagde namiddag (met dank aan onze kleuterleidsters) terug naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten