30 apr 2014

Hockey

Weten jullie het al dat onze leerlingen in de bloemetjes mogen gezet worden. Tijdens het hockeytoernooi van woensdag 30 april 2014 in het sportpark van Nieuwpoort behaalden ze 2 bekers. De derde graad behaalde de tweede plaats en de tweede graad behaalde de eerste plaats: GOUD. Daarom een dikke PROFICIAT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten