Weten jullie het al dat onze leerlingen in de bloemetjes mogen gezet worden. Tijdens het hockeytoernooi van woensdag 30 april 2014 in het sportpark van Nieuwpoort behaalden ze 2 bekers. De derde graad behaalde de tweede plaats en de tweede graad behaalde de eerste plaats: GOUD. Daarom een dikke PROFICIAT.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten