|
De paashaas was terug in zijn nopjes dat hij al die kindjes kon blij maken. Na een bezoekje in de wijkschool huppelde hij naar de hoofdschool en daarna naar de kleuterafdeling en crèche. Met hun prachtig mandje (waar ze zeer veel werk aan hadden) gevuld met chocolade gingen de kindjes tevreden terug naar huis. Zelfs enkele kindjes die binnenkort starten en de allerkleinsten uit de crèche straalden van geluk. (ook met dank aan de ouderraad)
|
Welkom op de blogpagina van Basisschool De Vierboete. Hier kan je alle klasblogs vinden. Ben je op zoek naar algemene gegevens van de school dan kan je terecht op de schoolsite.
3 apr 2014
Dank u paashaas!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten