14 nov 2013

1ste graad: Heuvelklassen naar Kemmel van 18 tot en met 20 juni 2014



Voor de vijfde maal gaan alle leerlingen van het 1ste en het 2de leerjaar op uitstap.

Dit jaar gaan we op Heuvelklassen naar Kemmel van 18 tot en met 20 juni 2014.

Op dinsdag 19 november a.s. zullen de begeleiders het project aan u voorstellen.
Alle ouders en leerlingen zijn welkom in de hoofdschool (Arsenaalstraat 35).
De voorstelling begint om 18u30 stipt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten