22 aug 2015

Uitnodiging openklasdag - Bedanking

Aan alle ouders.
Graag uw aandacht voor onderstaande info.

Uitnodiging openklasdag!

Het is bijna zover.
Het nieuwe schooljaar staat voor de deur.

Hopelijk staan jullie, net als ons, te popelen om er weer in te vliegen.
De juffen en de meesters zijn op school druk bezig om alles in gereedheid te brengen voor 1 september.
De kleuters en de kersverse leerlingen van het eerste leerjaar hoeven echter niet zo lang te wachten!

Op donderdag, 27 augustus heten wij u van harte welkom op school.
Tussen 16 en 18 uur zetten we de deuren open!

Kom zeker eens langs. Op die manier maak je kennis met de klas, de juf, de school, ... Misschien ontmoet je enkele klasgenoten. Bovendien liggen (vooral in de lagere afdeling) al heel wat boeken en schriften klaar voor de aanvang van het schooljaar 2015 - 2016.

Zijn de batterijen volledig opgeladen?
Een ongetwijfeld nieuw boeiend schooljaar komt er nu wel heel snel aan. 
Tot dan!
Het team BS De Vierboete

Bedankt!

Om familiale redenen heb ik beslist om na 4 jaar BS De Vierboete te verlaten.

Ik start dan ook op 1 september als directeur aan BS Bellevue te Izegem.

Ik heb veel mooie herinneringen en zal BS De Vierboete altijd een warm hart toedragen: de kinderen, de leerkrachten, het personeel, de schoolraad, de ouderraad-vriendenkring, de ouders, de vrienden van Basisschool De Vierboete

Ik wens alle kinderen nog veel prettige, mooie en leerrijke dagen op Basisschool De Vierboete. Ik dank alle ouders voor het vertrouwen in mij als directeur.
Van harte bedankt voor de fijne jaren en de vlotte samenwerking!

Met respectvolle groeten, Pascal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten